استوری موشن| هفته افشای حقوق بشر آمریکایی
آمریکاییها میگویند «ما طرفدار حقوق بشریم»! ما میگوییم: اصلاً شما حقوق بشر را قبول ندارید. شما معتقد به حقوق کمپانیها و سرمایهداران بزرگ آمریکایی هستید. شما معتقد به منافع نامشروع رژیم آمریکا در سراسر دنیا هستید! (رهبر شهید انقلاب). استوری موشن تهیه شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام منتشر می شود.